سلام : برای فروشنده شدن کلمه فروشنده را به شماره 09050135535 پیام دهید ، خرید و فروش بدون واسطه سراسر کشور (وب سایت فروشندگان)           
تخفیف ویژه

 بلیط پرواز شیراز تهران چگونه تهیه کنم ؟

 بلیط پرواز شیراز تهران چگونه تهیه کنم ؟

 بلیط پرواز شیراز تهران : شماره تماس خرید و رزرو بلیط 09393247007 می باشد ، برای خرید با قیمت ویژه با ما تماس بگیرید .

 بلیط پرواز شیراز تهران چگونه تهیه کنم ؟فروشنده

نکاتی که باید در فرودگاه انجام داد :

حضور داشتن در فضای فرودگاه باعث می شود در جریان کارها قرار بگیرید و از سردرگمی شما جلوگیری می شود .

اولین گام پیدا کردن ترمینال معرفی شده در بلیط می باشد ، به دلیل فاصله زیاد بین ترمینال ها قبل از رسیدن به ترمینال مورد نظر شما مکان پیاده شدن دقیق را به تاکسی خود اطلاع دهید .

 بلیط پرواز شیراز تهران چگونه تهیه کنم ؟ پنل فروشگاهی

دومین گام پیدا کردن کانتر مورد نظر می باشد ، از حدود 45 دقیقه قبل از زمان پرواز از طریق تابلو اعلانات موجود فرودگاه کانتر مورد نظر شما اعلام خواهد شد با مراجعه به کانتر مورد نظر وسایلی که باید در قسمت باربری برود تحویل دهید در این قسمت مسعول کانتربا کمک فهرست مسافرین شماره صندلی شما را تایین میکند .

گام سوم تایید مشخصات و صدور کارت پرواز می باشد .

گام چهارم به سالن انتظار بروید تا مدارک نهایی شما ثبت شود و گیت پرواز شما باز شود ، در این محله شماره ی گیت پرواز خروجی مربوطه را پیدا کنید و یا در محلی نزدیک به آن منتظر بمانید .

نکته هرگیت مشخصات یک پرواز را نشان می دهد مثلا نام فلان ایرلاین همراه با شماره و ساعت پرواز .

نکته 2 در پرواز های داخلی تنها مدرک مورد نیاز به این مرحله کارت پرواز میباشد اما برای پرواز های خارجی مدارک مورد نیاز عبارتند از : کارت پرواز ، قبض خروج و گذرنامه

 بلیط پرواز شیراز تهران چگونه تهیه کنم ؟ - فروشندگان -

نحوه تهیه بلیط چگونه صورت می گیرد :

شما با شماره 09393247007 تماس می گیرید اطلاعات ، زمان و نحوه پرواز مورد علاقه خود را درخواست می دهید سپس پشتیبان هماهنگی ها وقیمت ها و اطلاعات مورد نیاز در اختیار شما قرار میدهید و پس از پرداخت وجه شماره بلیط ، تصویر بلیط و شماره پیگیری بلیط به شما اراعه میگردد .

قیمت بلیط هواپیما شیراز تهران با تخفیف ویژه چگونه است ؟

نسبت به روز ها یا ساعات مختلفی که پرواز صورت میگیرد قیمت بلیط کم و زیاد می شود اما خیلی از شرکت ها یک نرخ ثابت بالا را در نظر می گیرند و به مشتری اراعه می دهند ، اما شرکت فروش بلیط ما به این گونه عمل می کند که نسبت قیمت روز با تخفیف مناسب و قابل توجه به فروش بلیط می پردازد .

شماره تماس رزرو بلیط هواپیما شیراز تهران : 09393247007

فرودگاه شیراز

پنل فروشندگان

نظر دهید

پاسخ دهید

لینک تبلیغ کلیکی
فروشندگان
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0