سلام : برای فروشنده شدن کلمه فروشنده را به شماره 09050135535 پیام دهید ، خرید و فروش بدون واسطه سراسر کشور (وب سایت فروشندگان)           
تخفیف ویژه

بلیط هواپیما شیراز با تخفیف ویژه از کجا تهیه کنم ؟

بلیط هواپیما شیراز با فقط یک تماس بخرید !

بلیط هواپیما شیراز : به آسانی برای رزرو و خرید بلیط مورد نظر خود به صورت آنلاین اقدام کنید و با مشخص کردن تعداد مسافرین ، تاریخ پرواز ، مقصد و حتی تور ، چارتر ، هتل و… برای شما عزیزان امکان پذیر خواهد بود. ( روابط عمومی دفاتر هواپیمایی )

بلیط هواپیما شیراز با تخفیف ویژه از کجا تهیه کنم - فروشگاه ها - فروشندگان

خلبان خودکار هواپیما چگونه عمل میکند ؟

در نگاه اول همه ی ما فکر میکنیم تمامی فعالیت ها و حرکت هایی که هواپیما از لحظه اول پرواز تا نشستن در فرودگاه مقصد انجام می دهد را خلبان و کمک خلبان انجام می دهند .

اما امروزه در مسیر پرواز خلبان خودکار نقش خیلی مهمی را بازی میکند و اتوماتیک هواپیما را به شکل مناسب کنترل می کند و حتی باعثمی شود خطای انسانی کتری صورت بگیرد .

بلیط هواپیما شیراز با تخفیف ویژه از کجا تهیه کنم - پرواز - خرید - قیمت

خلبان خودکار چگونه عمل می کند ؟

تمامی هواپیما ها پس از اوج گرفتن باید زمانی که به ارتفاع مورد نظر رسیدند بتوانند تعادل خود و ارتفاع خود را حفظ کنند و مسافت را به جلو پرواز کنند به همین دلیلدر سیستم هواپیما خلبان خودکار ساخته شده است تا زمانی که به ارتفاع مناسب میرسد خلبان هواپیما را به حالت خلبان خودکار درآورده و با ریلکس بودن و بدون خستگی نظارت خود را بر کنترل روی تمامی پرواز داشته باشد.

اتوپایلوت : ساخت این سامانه بر اساس ترکیب سیستم های مکانیکی ، الکترونیکی و هیدرولیک جهت هدایت وسایل نقلیه بدون دخالت انسان گفته می شود .

 

این سیستم ها بر روی انواع هواپیما ها ، قایق ها ، موشک های هوافضا و حتی پهباد ها نصب می شود .

نام دیگر خلبان خودکار George می باشد .

بلیط هواپیما شیراز با تخفیف ویژه از کجا تهیه کنم -پنل فروشندگان - فروشگاه ها

چرا اتوپایلت ساخته شد ؟

در زمانی که هواپیما مسیر های طولانی را می پیماید خواسته یا ناخواسته خلبان ها خسته می شوند و بدن انسان به گونه ای عمل می کند که هرچه خستگی بیشتر می شود خطای انسانی و اشتباه های جبران ناپذیر بیشتری انجام می دهد .

در سال 1912 شرکت Sperry اولین اتوپایلوت را بر روی هواپیما نصب کرد .

این سیستم به خلبان ها کمک میکند توجه دقیق هواپیما تحت فرمان خود در جهت دقیق مسیر براساس قطب نما بدون تغیرات ارتفاعی در مسیر های طولانی پرواز درآورند .

اگر ناخدا کشتی را درفیلم ها دیده باشید یا خودتان پشت سکان کشتی نشسته باشید درک دقیقی از سختی نگه داشتن سکان در جهت دقیق مسیر خواهید شد ، یعنی مرتبا باید در یک نقطه از مسیر نگه داشته شود و این خستگی و سختی کنترل را برای نا خدا چند برابر می کند .

نحوه تهیه بلیط هواپیما شیراز چگونه صورت می گیرد :

شما با کلیک روی لینک بلیط هواپیما شیراز می توانید اطلاعات ، زمان و نحوه پرواز مورد علاقه خود را درخواست می دهید.

قیمت بلیط هواپیما شیراز با تخفیف ویژه چگونه است ؟

نسبت به روز ها یا ساعات مختلفی که پرواز صورت میگیرد قیمت بلیط کم و زیاد می شود اما خیلی از شرکت ها یک نرخ ثابت بالا را در نظر می گیرند و به مشتری اراعه می دهند ، اما شرکت فروش بلیط ما به این گونه عمل می کند که نسبت قیمت روز با تخفیف مناسب و قابل توجه به فروش بلیط می پردازد .

فرودگاه شیراز

پنل فروشندگان

نظر دهید

پاسخ دهید

لینک تبلیغ کلیکی
فروشندگان
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0